Összes oldalmegjelenítés

2014. február 5., szerda

39.fejezet - Az akaratos gazdag!

A következő szigetig a lány végig bezárkózva gubbaszt a szobában. Chion és Flowery gyakran látogatják, gondolom ételt is becsempészve, a tiltásom ellenére is. Olykor még hozzám is jönnek, hogy ne legyek ilyen szigorú ahhoz a gyerekhez, de ezzel csak nagyobb ellenszenvet szítanak kettőnk között, főleg az én részemről.
A szigetnél kikötve Chion vezeti ki a lányt a szobából, aki szemeit törölgeti.
- Leadjuk valakinek, és már megyünk is… - befejezném, ha nem szólna fel valaki, aggódó hanggal.
- Lisa. Veled meg mi történt? – a hajó szélén több ember gyűl össze.
- Ki vagy te? – kérdezi Flo a lánytól.
- Csak egy lány.
- Aki gondolom egy nemesi családból való. – szolok közbe.
- Pontosan. Ezért is vagyok igényesebb, mint te. – szavai bármi dadogás nélkül elhagyják ajkait, de amint rájön, hogy egy hatalmas tengercsászárral milyen könnyen elbántam, és hogy vele milyen könnyen tudnék végezni, elemeli rólam tekintetét, és a hajó széléhez rohan, ahol segítenek neki leszállni.
- Mi történt? A szüleid… - kérdezősködik egy nő, de amint a lány földet kémlelő szomorú szemeibe néz, elhallgat. Mind rájönnek, hogy odavesztek.
- Köszönjük. – mondja egy idősebb férfi.
- Ha tudtam volna, hogy ő van benne, ott hagytam volna a hordóban. – mormogom az orrom alá.
- Hogyan hálálhatnánk meg?
- Sehogy. Nem kell hálálkodni.
- Gyertek el hozzánk. A log ennyi idő alatt nem áll be. Legalább egy ebédre. – egy fiú jelenik meg hasonló hajszínnel, mint amilyen a lánynak van. A szemeik is hasonlóak.
- Bátyám. – a lány szemei könnyel telnek meg, és átöleli bátyát.
Már megint a gyermeki könnyek.
- Ana. – Flo könyörgően néz rám. Chion is hasonló érzelmekkel közelít felém.
- Rendben. De nem maradunk sokáig. – egyezek bele.
- Megtiszteltetés. – mondja a srác, és elindul ki a tömegből. Mi követjük, és egy nagy házhoz vezet, ami rendelkezik erkéllyel, udvarral, és egy kriptával is. Kíváncsi vagyok, kit temettek ott el. A házban egy hatalmas ebédlőbe vezet minket.
- Azonnal tálaljuk az ebédet. – mondja egy öltönyös férfi, majd el is tűnik.
Helyet foglalunk az asztal körül. A srác fölküldi az emeletre a húgát, gondolom átöltözni.  
- Kalózok vagytok igaz? – kérdezi egy kis idő múlva.
- Mások nem nagyon lehetünk. – mondom. A Jolly Rogerünkből rájöhetett volna.
- Nem vagytok nevesek. Kevés kalóz van itt a Grand Line-on, akiket senki nem ismer.
- Be kell valljam, eddig tényleg nem sok minden történt velünk, amiről a tengerészet is tudhatna. – mondom lehangoltan. – Még nekik nincs is vérdíjuk.  – mutatok két társamra.
- Köszönöm, hogy segítettetek a húgomnak.
- Meg kéne tanítanod viselkedni. Majdnem úgy járt mint a tengercsászár, amit nem rég fogtam.
- Mit csináltál a tengercsászárral? – arcán meglepődöttség.
- Apró darabokra téptem szét. – mondom, pscihopatának tűnő arcformával.
- Érdekes vagy. – mondja furcsálkodó arccal. – Tényleg. Hogy is hívnak?
- Anate. Ez a rövid hajú lány itt Flowery, a srác meg Chion. És te?
- Genji.

- Bátyó, kész vagyok. – jelenik mega kiscsaj az ajtóban, és a bátyja melletti széken foglal helyet.
Ezzel együtt a kaját felszolgáló pincérek is megjelennek, és finomabbnál finomabb étkekkel pakolják meg az asztalt. Flo és Chion neki is állnak az evésnek, én viszont csak kedvtelenül pakolok fel egy kis húst a tányéromra.
- Nincs tagtoborzás nálatok? – kérdi a srác, amire rajtam kívül mindenki csak értetlenül mereszti szemét a srácra.
- Miért kérdezed? – kérdezem komoly arccal.
- Csatlakozhatnék hozzátok.
- Mi? Bátyus? Hozzá akarsz csatlakozni? – a kis csaj teljes értetlenségében, ijedten néz bátyjára.
- Pontosan. – mondja mosolyogva.
- Miért kellenél pont te? Ha ilyen a húgod, az azt jelenti, hogy te is hasonló vagy. És utálom a hozzá hasonlóakat. – hangom komoly, és szemem nem rezzen egyik szavamnál sem.
- Sok mindent tudok. Segítségetekre lehetnék.
- Nem hiszem.
- Halottatok már a Shichibukai-okról?
- Persze. Arlong az volt.
- És az ittenieket ismeritek?
- Nem nagyon, de majd megismerjük.
- Kérlek.
- Nem.
Csönd telepszik az ebédlőre.
- Nem akarok tovább itt maradni. Olyan ez, mint egy börtön. Nem akarom itt leélni unalomban az életem.
Szavai valahogy a szívemig hatolnak. Hiszen velem is hasonló volt.
- Kérlek. Egész életemben kutattam. Mindent tudok. – szemeiben semmi hazugságot nem láttok. Tényleg semmi hátsó szándék nem lakozik benne? Miért akar egy ilyen bandába kerülni, amit még csak nem is ismernek.
- Ha hátráltatni próbálsz minket, én foglak személyesen megölni. – mondom.
- Úgy legyen. – mondja nagy mosollyal.
- De… bátyus… Hogy teheted ezt? A szüleink most haltak meg…
- Igen, és pont ez az, amire vágytam. Utáltam őket. Lehet hogy neked jó életed volt, de pont ezért jutott nekem rossz élet. – mondja húgának, akinek könnyek gyűlnek a szemébe.
- Akkor… engem se szeretsz?
A srác hallgat. A lány sírva rohan ki az ebédlőből.
- Akkor mi megyünk is. – mondom felállva az asztaltól. Flo és Chion az egészet csendben, és evéssel foglalkozva végighallgatták, most meg minden szó nélkül fölállnak, és követnek. – Reggelre legyél a hajón. Ha nem leszel ott, nem várunk meg.
Visszasétálva a hajóhoz, kérdőre vonom barátaimat.
- Mi történt veletek? Nem szóltatok közbe.
- Rád hagyjuk a dolgot. Csak te tudod, hogy ki felelne meg a csapatba. – mondja Chion.
- Láttam a szemében valamit, és vártam hogy te is észreveszed e. – Flo igazán lehangoltan válaszol.
- Mit kellett volna látnom?
- Nyomulást. Lehet, hogy akar tőled valamit.

- Olyan nyomulás? – Flo bólint. – Hát legyen. Majd meglátjuk, mik fognak történni…. Persze ha eljön reggel. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése