Összes oldalmegjelenítés

2013. július 13., szombat

20.fejezet - még egy tag? Miért is ne?

Kinyitom a szemeimet, és hason fekve találom magam, egy igen puha ágyban. Belegondolok, hogy mi is történt, és egyszerűen nem hiszem el. Nem tudom, mitől lehetett az a fájdalom… de hülye vagyok. Hát persze. Ez biztos, hogy annak a mellékhatása. Hát az biztos, hogy nem egy kellemes érzés, és az is biztos, hogy mikor ez a fájdalom előjön, nem tudom használni az erőmet. Csak is emiatt tudott az a szemétláda megsebezni. Igen, hát szép és jó, hogy ezt ki tudtam logikázni, de mit tudnék ellene tenni?
A nagy gondolkodásomat abbahagyom, és megpróbálok fölkelni, de nem sok sikerrel, és a hátamba éles fájdalom szúr.
Majd hírtelen beront Luffy, Nami és az egyik orvos.
- Anate? Mi történt veled? Hogy-hogy megálltál? Nem úgy volt, hogy téged nem lehet ilyen könnyen megsebezni? – kérdezi Luffy, és aggodalmat érzek a hangjában.
- Talán van valami amit nem mondtál el nekünk? – kérdezi Nami gyanakodva.
- Ugyan, kérem, ne zaklassák a beteget…
- Hát van valami. – mondom halkan, és beletörődve abba, hogy nem tudom tovább titkolni. Közben Zoro is bekucorog az ajtón.
- Az igazság az, hogy én két démongyümölcsöt ettem meg.
- Mi?! – mind a három társamnak, hatalmasra kerekedik a szeme döbbenetükben.
- De ha több gyümölcsöd van 1-nél, akkor semmivé kéne válnod. – mondja Nami, és próbálja kikövetkeztetni, hogy ez hogy valósulhatott meg.
- Hát, eredetileg úgy lenne, és a második gyümölcs megevése után, tényleg „felrobbantam” de mivel az első gyümölcsöm a levegő gyümölcs volt, a testem összeállt. És ez a mellékhatása. Nem válok semmivé, de úgy érzem, mintha belülről akarna valami széttépni. Ez eredményezi azt is, hogy akkor vért köptem.
Nami logikusan átgondolja a dolgokat, és bólogat. Ránézek Luffyra, és Zorora, akik értetlenül vakarják a fejüket.
- Majd egyszer megértitek. – mondom mosolyogva. – Amúgy… fel szeretnék öltözni.
- Rendben srácok, kifele. – utasítja a fiúkat Nami.
- Mi… de…hé ….Namiiiii~ - Luffy nagy nehezen, nyafogva elhagyja a szobát.
- Mivel a sebed nem forrt be teljesen, nem szabad magad megerőltetni. – mondja Nami, majd segít fölülni, és egy pólót nyom a kezembe.
- Ez nem az én pólóm. – mondom keseredetten.
- A pólód szétszakadt, így amíg meg nem varrom, ezt kell hordanod. – mondja ellentmondást nem tűrően.
Már ahhoz is segítség kell, hogy fel tudjak venni egy pólót. Egy kicsit szégyenérzetem van. Főleg, hogy amit elgondoltam, miszerint engem nem lehet megsebezni, téves volt.
- Köszi a segítséget, innen már menni fog. – mondom, és abban a pillanatban amint fölállok, belehasít a fájdalom a hátamba.
- Igen látom. – jegyzi meg mosolyogva.
Nami szólt az orvosnak, hogy bejöhet, ő pedig vagy 3 féle fájdalomcsillapítót nyomott a kezébe, és egy kenőcsöt a sebre. Majd kimentünk, és hogy megünnepeljük azt, hogy Luffy-ék legyőzték a kuroneko kalózcsapatot, beültünk az egyik étterembe.
- Nem is vagy te sebezhetetlen. – jegyzi meg Zoro nevetve.
- Nagyon vicces. – fordítom félre a fejem.
- Fáj még? – kérdezi Luffy, amire meglepődök. Nem szokott ő ennyire aggódni.
- Dehogy fáj. Már szinte nem is érzem. – mondom nevetve.
- Aha. – Nami a hátamra üt, és kicsordulnak a könnyeim.
Mindenki nevetni kezd. Majd a kaja alatt más témák is előkerülnek, amiken szintúgy jól szórakozunk.
Az evés után, hírtelen megjelenik Kaya, aki egy ajándékot emleget, és elvisz minket a kikötőbe.
Ami a szemem elé tárul, az csodálatos. Egy nagy hajó, amin már könnyedén elférhetünk. Van rajta orrdísz, ami egy kos-t ábrázol, meg minden, ami egy hajón nélkülözhetetlen.
- Ez valami gyönyörű. – mondom, és felsietek a hajóra. Igaz, nincs sok elkülönített rész benne, de épp elegendő egy kis csoporthoz.
Miután mind jól megnéztük a hajót, megjelenik Usopp, is aki megemlíti hogy a tengerre megy.
- Hát akkor gyere. – mondja Luffy.
- Mi? – értetlenkedik a hosszú orrú.
- Velünk jössz. Most már te is a csapat tagja vagy. – mondja Zoro.
- Hát akkor rendben. – ő a hajó felé fut, és földobja a csomagjait. – Én vagyok a kapitány. – jelenti ki magabiztosan.
- Egy frászt. Én vagyok a kapitány. – mondja Luffy.

Ezen mind csak egy jót nevetünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése