Összes oldalmegjelenítés

2013. szeptember 3., kedd

23.fejezet - Egy fontos nap elrontva, avagy mik azok a gyojinok?!

- És akkor most utána kéne menni? – kérdezi Zoro.
- Még jó hogy. Nem mondott semmit… nem hagyhatom, hogy elhagyja ilyen könnyen a csapatot. – mondja Luffy.
- Nekem tök mindegy. Túl sokat titkolt el előlünk, én nem tűrnék meg egy ilyen embert magam mellett. Felőlem elmehet. – mondom nemtörődöm hangnemmel.
- Anate! – morran rám Luffy. – Ne mondhatsz ilyet!
- Miért is nem?
- Ő varrta be a hátadon a sebet. Meg ő a  mi navigátorunk!
Nagy levegőt veszek, és mélyet sóhajtok.
- Hát akkor nincs mit tenni. – mondom lehangoltan. Tényleg nem tudtam, hogy ő varrta be a sebem, de az is biztos, hogy titkol előlünk valamit. Nehéz megbízni egy ilyen emberben, de ha Luffy ragaszkodik hozzá, akkor nem tehetek másképp. Végül is ő a kapitány.
- Megyek, megkeresem. Hé ti ketten. – szólok a duónak, akik megrezzenve vigyázba állnak. – Merre ment?
- Arra! – mutatnak egy irányba.
- Rendben, akkor megyek. De Luffy ezért kérni fogok valamit cserébe.
- Oké! – mondja nagy mosollyal.
Testemet könnyeddé változtatva elindulok a mutatott irányba. A kalózok, a szakácsok, és a duó meghökkenten figyelnek, de seperc alatt kiérek a látóterükből.
Hiába vagyok levegővé változva, a meleget ugyanúgy megérzem. És a mostani időjárás megköveteli az alulöltözöttséget. Majd felveszek egy bikinit, csak találjam meg a hajónkat, amit Nami ellopott.
Meg majd valamikor meg kéne nézni az emlékeiket. Mindenkiére kíváncsi vagyok. Talán ha megkérdezem őket, megengednék? Biztos nem.
Az utam hamar a végéhez ér. Meglátok egy szigetet, ahol a hajónk is parkol. Leszállok szegény járgányunkra, és átöltözök. Egy bikini felsőt kapok fel, és egy sípcsontig érő nadrágot.
A hajóról leszállva, egy furcsa szerzetet pillantok meg. Egy félig ember, és egy félig hal féleséget. Ezzel pedig gondba vagyok, főleg, hogy ő is észrevett, és nem épp üdvözölni jött.
- Ki vagy te? – kérdezi komoly hangjával, amitől a hideg is kiráz.
- Én csak egy hajótörött vagyok. A csónak, amivel elindultam, a sziget közelében tört össze, és azt találtam a legjobb megoldásnak, ha gyorsan kiúszok ide.
Értetlenül, és gyanakodva néz.
- Nem jelentelek be. Szerezz egy másik csónakot, és tűnj el innen, ha jót akarsz magadnak. – mondja, és elmegy.
Elég ijesztő ez a lény. Mi lett volna, ha az igazat mondom.
Halkan, és osonva megyek be a kis faluba. Ez a hely sem a rendről híres. A főutca meg van rongálva, es egy-két ház fejjel lefelé van fordítva. Nem tudom, hogy ki tud ekkora pusztítást végezni, de csak gratulálni tudok.
Amint ellankad a figyelmem, valaki a kezét számra tapasztva, beránt az egyik ajtón.
Próbálok kiszabadulni, és sikerül is, mivel ez a személy nem valami erős.
 - Nyugi, csak bukj le. – mondj suttogva. Én engedelmeskedek neki, és pár pillanat múlva, egy olyan félig hal-ember lény robog el a ház előtt.
- Oké, most már tiszta. – mondja és kifújja a bent tartott levegőt. – Nojiko vagyok. Te mit keresel a szigeten?
- Egy lányt jöttem megkeresni. Nami-nak hívják, nem ismered?
- Nami. De ismerem. Miért keresed?
- Az magánügy. De tudnál segíteni, hogy beszéljek vele?
- Sajnálom, de ez megoldhatatlan.
- Hogy-hogy?
- Nami az Arlong kalózok térképésze. Nem hiszem, hogy csak úgy engedélyeznének egy találkozót.
- Arlong… kik?
- Nem hallottál még róluk? Ők East Blue kegyetlen gyojin kalózai.
- Kegyetlen? Akkor Namit erővel tartják maguknál? – Nem válaszol. Akkor eltaláltam. Tudtam, hogy valami nincs rendjén. Nami rejtegetheti azt, hogy jelenleg kikhez tartozik, de nem rejtheti el örökre az érzéseit. Figyeltem a modorát, a viselkedését, és nem olyan fajta, hogy szó nélkül lelépjen.
- Akkor erővel elhozom onnan.
- Ne mondj hülyeségeket … ömm…
- Anate.
- Igen… szóval ne mondj hülyeségeket Anate. Megölnek, amint engedély nélkül belépsz az Arlon parkba.
- Dehogy fognak. Főleg, hogy még jön pár társam. Olyan könnyen leverjük őket, mint a fater a részeg postás bácsit.
- Ez most komoly? Nami megint belekeveredett egy dologba. – sóhajt.
- Ne aggódj. Most még nem találkozok vele, csak megnézem hogy hol van, és bevárom a társaim.
- Nem várhatnál ezzel a megnézéssel? – néz rám aggódó szemekkel. Most találkoztunk, és már ennyire félt? Mennyire lehetnek erősek ezek a gyojin izék?
- Bocs, de nem vagyok abban a hangulatban, hogy mindent képes legyek elhalasztani. Nami-nak köszönhetően, nem ünnepelhetem meg normálisan a szülinapom.
- Oh... amúgy mi az a hátadon? - néz kérdően, mikor háttal fordulok neki.
- Ez? Ez a gyengeségem örök nyoma.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése