Összes oldalmegjelenítés

2013. szeptember 29., vasárnap

26.fejezet - Megérkezés Lougetown-ba! Anate információt szerez!

A csata után, a falu lakói, a sziget más részeihez is elvitték a hírt, hogy az Arlong park elbukott. Ennek hallatán, az egész sziget, egy hatalmas bulit csapott.
Engem ez nem nagyon kötött le, mivel még mindig a saját gondjaim foglalkoztatnak, amiről a csapatban még senki nem tud. Az egyik szirten pihenek, egy sír mellett, ami tudomásom szerint, Nami és Nojiko nevelőanyjáé. Szép a kilátás, és pont abba az irányba néz, ahova menni fogunk a buli után.
A bokrok közül zaj szűrődik, és Nami lép a szirtre.
- Anate, hogy-hogy itt vagy? – mindenki jól érzi magát, nem mész egy kicsit te is?
- Nem. Jól megvagyok itt. A csönd valahogy most jobban kedvez nekem.
- Valami gond van? – ül le mellém, és a kezembe nyom, egy pohár üdítőt.
- Most még nincs.
- Ezt hogy érted?
- Ö… nem, tényleg nincs gond. – mondom gyorsan, bár elég feltűnően. – Na és te miért jöttél ide? – kérdezem tématerelés ként.
- Belemere-san is biztos velünk ünnepelne, de mivel ő nem tud hozzánk jönni, így én jövök hozzá.
- Biztosan nagyon szerettétek egymást.
- Igen, valahogy úgy. – elmosolyodik. – Na és a te szüleid? Ha jól tudom, még senki nem tud rólad semmit.
- 7 éves koromig az édesanyámmal éltem, majd átkerültem egy másik szigetre, ahol jó barátságban voltam egy fiúval. Később pedig ott találkoztam Luffyval, és akkor lettem a csapat tagja.
- Anyukád is veled ment a másik szigetre?
- Nem. Az édesanyám meghalt egy betegségben.
- Oh… sajnálom.
- Semmi gond. Majd egyszer mindent elmesélek magamról. – mondom mosolyogva. – De cserébe, kérhetek valamit? – az jár a fejemben, hogy megnézhetném az emlékeit.
- Mit szeretnél?
- Semmi, hagyjuk. – leteszek róla. Biztos nemet mondana.
- Furcsa vagy. – mondja, majd a bokrok közül, még egy ember csatlakozik.
- Nami. Téged kerestelek. – mondja egy öreg férfi.
- Én akkor megyek is. – mondom, és elindulok a buli fele. Út közben találkozok Luffyval, aki húsokat fal, és röhög.
- Anate, kérsz? – nyújtja felém az egyik húsát. Elfogadom, és csatlakozok hozzá. Rengeteg húst falunk be, és még táncolunk is.
 A buli hajnalig tartott. Van aki már mélyen alszik, és olyan is akad, aki – igaz kábán- ébren van.
Én már hajnali 3-kor hulla fáradtam elaludtam az egyik padon, a kezemben egy rakat hús, és mellettem meg üdítők. Luffy valahogy ugyanígy járt, csak pár méterrel arrébb. Bár azt nem tudom hogy ő mikor dőlt ki, mert amikor én hulla fáradtan a padon ültem, ő még annyira életvidám volt, hogy akár 20 hajót is átugrott volna.
Leseprem magamról a húsmaradékot, és felkelek. Szétnézek az ittas, és kába társaságon. Senkit nem látok, aki józan lenne, vagy ne aludna. Vagy talán ezt is elhamarkodottan fejeztem ki. Zoro az egyik sarkon ül, és fél szemmel figyel. Odamegyek hozzá, és leülök mellé.
- Mi történt miután elaludtam? – kérdezem ásítva.
- Luffy próbált felébreszteni, de úgy aludtál mint akit megöltek.
- Hát igen, általában így szokott történni.
- Hogy érted? Régen is ismertétek egymást Luffyval?
- Nem arra értem. Csak az, hogy nagyon elmélyülten tudok aludni. Amúgy a többiek merre vannak?
- Mint ahogy láthatod, Usopp, annak a magaslatnak a tetején, kómásan próbál énekelni, bár a tánckedv már elhagyta. A többiek meg nem tudom. – válaszolja kardforgató barátom, majd belemerül álomvilágába.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Délutánra, már mind a hajón voltunk, kivéve Namit.
- Ha nem jön, elindulunk nélküle. – mondom a többieknek, akik felháborodva, és meglepődve néznek rám.
- Anate, még mindig nem bírod őt?
- De, bírom, de ha nem jön, nincs mit tenni.
Bár nem biztos, hogy itt marad, mert a láthatáron meg is jelenik, és elkezd futni a hajó felé.
A tömegen átverekszi magát, és felugrik a hajóra, amely, elég távolra került a szigettől, hogy más ne tudjon felkerülni.
- Már azt hittem, hogy nem is jössz. – mondom nagy mosollyal.
- Már ennyire lemondtál rólam, vagy sejtetted hogy jövök?
- Nem sejtettem. Én komolyan azt hittem, hogy nem jössz.
- Kösz.



-----------------------------------------------------------------------------------------------------

A láthatáron kezd megmutatkozni az a város, amit a ’kezdet és a vég’ városaként is emlegetnek, Lougetown. Itt született a kalózkirály, aki elindította a kalózok korát, majd itt is végezték ki. Mindig is látni akartam ezt a várost. És nem vagyok egyedül, ezzel a véleménnyel. A mellettem álló Luffy arcáról is pontosan ez a vélemény olvasható le.
Amint partot érünk, megbeszéljük, hogy a kikötőben találkozunk, egy rövidebb idő után. Addig, mindenki szerezze meg azt, ami kell neki.
- Anate. – szól hozzám Nami.
- Hm? – nézek rá kérdően.
- Eljössz velem ruhát venni?
- Bocsi, de előbb beszerzem a számomra fontosabb dolgokat.
- Akkor majd később. – mondja, és elmegy.
Elindulok a főúton, és betérek egy könyvboltba. Veszek egy üres könyvet, tollat és tintát, meg pár olvasható könyvet. Kisétálok a boltból. Miközben, egy boltot keresek, ami hátha érdekel, betévedek egy sikátorba. Az egyik kanyar előtt megállok. Egy beszélgetés üti meg a fülem, ami egészen kíváncsivá tesz.
- Hallod haver, ha jól tudom, a Grand Line előtt van még egy sziget
- És ebben, mi olyan érdekes?
- Hát az, hogy ott állomásozik a nyolc éve megjelent, Bukott tengerész csapat.
- És miért nem mennek be a Grand Linera?
- Mert félnek. Tudod, hogy a mai emberek milyenek.
- De ha ellent mertek szegülni a tengerészetnek, akkor szerintem elég bátrak.
- De ott nem, mivel sok kalóz van ott, ezért több, és erősebb tengerészeket tesznek oda.
- Ohhhhoh, értem már.
Erre nem számítottam. Ez azt jelenti, hogy azon a szigeten is ki fogunk kötni? … Úgy tűnik, hogy elérkezett a bosszú ideje. Eleget fejlődtem ahhoz, hogy egy nagy csomó, kairousekit használó árulót lecsapjak. Viszont ebbe nem vonhatom bele Luffyékat. Nem akarom, hogy segítsenek, nem vagyok olyan mint Nami. Egyedül is megoldom a bajaimat. Majd eltérítem a hajót, hogy kikerülje a szigetet, és amíg Luffyék mennek a Grnad Linera, én addig szétcsapok köztük, és majd valahogy utánuk megyek… vagy mégse. Azt hiszem megint előjött a kétségem, hogy én ebbe a csapatba tartozok e. Nem érzem magam ide valónak.
 Hogy elkergessem az ezzel kapcsolatos gondolataimat, elkezdek futni. Nem tudom merre rohanok, csak érzem, hogy ki kell fárasztanom magam.
Amint kellően kifárasztottam magam, leülök egy kisebb padon, ami pont arra az emelkedőre néz, ahol kivégezték a Kalózkirályt.
Egyszer csak leül mellém egy soványka fickó, és megszólít.
- Szeretne veled találkozni. – mondja rekedt hangon.
- Ez nekem szólna? – kérdezem a hülyét játszva.
- Igen.
- És ki akar velem találkozni?
- Nagyon jól tudod, hogy kiről van szó.
- És mi lesz ha nem találkozok vele?

- Szerintem a barátaid isszák meg a levét. – ez a végmondata. Feláll, és elmegy. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése