Összes oldalmegjelenítés

2013. szeptember 15., vasárnap

25.fejezet - Arlong park bukása! Anate furcsán kezd viselkedni?

- Mennyünk a városba, lehet hogy Luffyék már ott vannak. – mondom, egy rövidebb szünet után.
Zoro feláll, és elindulunk. Az erdőn keresztül megyünk, majd zajt észlelek. Nem a földről, nem is a föld alól, hanem az égből. Zoro semmit nem vesz észre, csak azután figyel fel a zajra, amikor annak forrása, az égből telibe talál minket. Sodródunk a hajóval, ami az új szakácsunkat, és a kapitányt szállítva csúszik a földön. Mielőtt egy sziklába csapódnánk, Zorot biztonságosan elmenekítem, én meg követem. A hajó a sziklának adja első csókját, és megáll. Luffy, a szőke srác, és a duó egyik tagja, nagy megkönnyebbüléssel hagyja el a hajót.
- Túléltük. – mondja a szőkeség… majd észrevesz engem. – Ó mily szépséget vetett elénk a sors. – közeledik felém lassú léptekkel.
- Aham, persze. És hogy a te szavaiddal éljek, ezt a szépséget nyomtátok volna matricává, ha nem lennék gyümölcshasználó.
Erre a srác megtorpan.
- Elnézésedet kérem. – hajol meg előttem. Nem bírom ezt a fajta udvarlást. Meg, ahogy láttam, nem én vagyok az egyetlen, akihez ily módon közeledett. – Te is ördöggyümölcs használó vagy, mint ez a balfék mögöttem?
- Igen, csak hogy én nem vagyok egykönnyen legyőzhető.
- Hogy-hogy? És honnan tudod, hogy Luffy milyen erős?
- Én is a csapat tagja vagyok.
- Tényleg? Nem is tudtam? Miért nem láttam meg hamarabb a szépségedet?
- Talán azért, mert Nami csodálásával voltál elfoglalva. Amúgy, viselkedhetsz velem normálisan, tudod, pont az ilyeneket nem bírom… mármint ezt a viselkedési formát, amit te követsz.
- Visszautasítottak. – mondja Zoro röhögve.
- Fogd be. Én legalább tudok viselkedni a hölgyekkel.
Zoro és Sanji szópárbajba kezdenek, amit a duó második tagjának megérkezése vet véget.
A srác teljesen kifulladva, és könnyekkel a szemében néz fel ránk.
- Luffy-aniki.
- Mi az?
- Nami-aneki… Nami-aneki megölte Usopp-anikit!
- Aha… el is hiszem. – mondom lekezelően.
- Ez halálosan komoly Anate-aneki!!
- Ha az lenne, akkor nem futna felénk egy hosszúorrú egyén, köpenyben, pokrócban, vagy miben. – mutatok a felénk haladó, még alig kivehető dologra.
- Honnan veszed, hogy pont ő az? – kérdezi Zoro.
- Jók a megérzéseim… meg a látásom és a hallásom.
Nem is várunk sokat, és kiderül, hogy a megérzésem nem csalt. Tényleg Usopp futott felénk, kifulladva, és csurom vizesen.
Közben olyan dolgok történnek, hogy megjelenik Nami, majd el is tűnik. Majd az a lány is megjelenik, akivel először beszéltem itt. Luffy meg képtelen egy helyben maradni, és elmegy. Nojiko meg közben elmeséli Nami és az ő múltját – közben kiderül, hogy ők mostohatestvérek - .
Kíváncsian hallgatom végig  történetet, Sanjival egyetemben, míg Zoro elszunyál, a duó pedig a könnyeikkel küszködve, egyetértően bólintanak minden elhangzott tényre. A mese végeztével megjelenik Luffy is, aki kijelenti, hogy bármi áron megszabadítja Namit, és a falut Arlong terrorja alól.
- Ez mind szép és jó… de hol kezdjük?
- Megkeresem Namit. – mondja Luffy.
- Akkor mi addig megyünk és elintézzük a kishalakat.
- Na látod, tudod te hogy mit kell csinálni. – mondja Luffy mosolyogva.
- Persz, persze… Sanji, Zoro, bőgő duó. Megyünk az Arlong parkba, és elintézünk pár shusinak valót.
- Ez aztán a beszéd. – mondja Zoro fölkelve a földről.
- Oké Anate-chan. – mondja Sanji.
- Bőgő duó? – néz egymásra a két idióta, majd követnek.
Amint odaérünk a parkhoz, feltűnik, hogy már vártak minket. A bejárati halakat könnyedén leüti Sanji.
Benyitunk, és rengeteg lény néz szembe velünk. Végignézek rajtuk, és megtalálom a főkolompost. Elég nagy, bár erőben nem tudom milyen szinten áll.
- Előre megyek. – ajánlja fel Sanji meg Zoro. A két idióta, meg megbújik a fal mögött.
Zoro és Sanji szépen ledarálják a kis lepényeket. Viszont maradnék a fő fejesen kívül még 4-en. Viszont ők még nem támadnak. Talán parancsra várnak. Bár mér nincs sok idejük. Megjelenik a falu összes tagja, Luffy pedig a hátsó sorból előkuporodva rárivall Arlongra.
- Mehettek. – mondja, és a maradék megindul. A hat karos Zorot veszi célba, míg az, amelyiknek pengék állnak ki a kezéből, Sanjit szemeli ki. Egy hosszú szájú, akitől hallható egy chu~, Usoppot veszi üldözőbe, aki ijedten szalad el jó messzire. Az utolsó engem vesz célba. Egy közelharcos, delfinre hasonlító lény. A kezében egy fa bot van, amiből szögek állnak ki.
- Nincs szerencséd. Én vagyok a csapat leggyorsabb tagja. – mondja, és fenyegetően meglendíti felém bunkós botját.
- Mily véletlen, a mi csapatunkban is én vagyok a leggyorsabb. – mondom dicsekedve.
- Erre kíváncsi vagyok. – elindul. Tényleg nehéz követni. Gyorsabban mozog mint az a Kuro kapitány? Nem … A pikkelyek. A fényt kihasználva láthatatlanná teszi magát. És jól is sikerül neki, bár semmit nem ér el vele. Rengetegszer sújt le, de nem ér találatot. Vagy hogy pontosabban fogalmazzak, mind átmegy rajtam.
- Ez meg mi?! – áll meg hogy levegőt vegyen.
- Démongyümölcs használó vagyok, engem nem tudsz ilyen könnyen legyőzni. – mondom örömittasan.
- Idegesítő. – megint támad.
Minden csapásnál egyre idegesebb. Még ha nem is lenne ez a képességem, akkor is könnyedén kitudnám kerülni. Már nem ügyel annyira a gyorsaságra, sem arra, hogy láthatatlanabbá váljon.
- Kezdem unni. – mondom, és egy új trükköt kezdek kipróbálni. – Tornádó. – mondom, és egy nagy
szélörvényt csinálok a csatatér közepébe. Amint megbizonyosodok róla, hogy sikeresen legyőztem az ellenfelem, abbahagyom. Mindenki ámulva néz rám.
Eközben figyelembe veszem a helyzetet. Zoro legyőzte az első ellenfelét, de most Arlonggal van összetűzésben, míg Sanji és Luffy a víz alatt viaskodnak.
… Várjunk… Luffy a víz alatt?? Beugranék, de sajna nem lehet.
- Eléggé erősnek tűnsz. – szól hozzám Arlong.
Nem méltatom meg a válaszommal. Kimegyek a falhoz, és figyelemmel kísérem a történteket. Megmutatkozik Zoro sebe, amin még én is elszörnyülködök.
Majd Luffy kikerül a víz alól, és Nami is megérkezik. Kapitányunk pedig Arlongal kezd el kakasviadalozni.
A harc nem tart sokáig, és aki győztesül kerül ki, az nem más mint Luffy.
Majd egy nem várt személy is megjelenik. Egy tengerészeti kapitány. Magyarázkodni kezd. Közben rájön, hogy Luffy elintézte Arlongot.
Szidni és fenyegetni kezdi az itt élő embereket, illetve a csapatot. Nem tudom miért, de teljesen felkapom a vizet. Szél kezd el fújni körülöttem , amit ő is észrevesz Gyors mozdulattal elé kerülök és belerúgom a vízbe.
Kikapaszkodik, és vizet köpdös.
- Hogy hívnak benneteket? – kérdezi tőlem, és Luffytól.
- A nevem Anate, az övé Luffy. – mondom egérbajszát megfogva. – Most elmész innen, vagy ketté szellek, mint élezett kés az olvasztott vajat.
Ő teljesen beijedve elrohan.
- Nem volt ez egy kicsit túlzás? – kérdezi Zoro.

- Szerintem vicces volt. – válaszolom nagy vigyorral az arcomon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése