Összes oldalmegjelenítés

2012. szeptember 30., vasárnap

5.fejezet - Nyertem, vagy vesztettem?


- Köszi hogy megmentettél. Amúgy én Anate vagyok. – megköszönöm neki, és hozzáadok egy kis bemutatkozást is. Közben megkeresem a tekintetemmel, Joneth-et is. Épp felém rohan. Szóval sikerült leverni azokat a balfácánokat.
- Anate, segítek. – mondja, és elkezdi levenni rólam a drótot.
- Ti menjetek, én elintézem az öreg ’bát. – mondja a szalmakalapos.
Végre kiszabadultam a drótból. Joneth-el elkezdünk futni. Hátrapillantok, és azt látom, hogy még ez sem lesz zökkenő mentes. Követ pár kalóz minket. De idegesítőek. Miért nem kopnak végre le rólunk?
Én ezt már unom.
- Joneth, én feltartom őket, te fuss.
- Megőrültél? Ezek pont téged akarnak.
- Lehet, de most már el tudom intézni őket.
- Oké, de nem megyek addig, amíg te sem. – mondja, és leül, az egyik fa tövébe.
Hát jó, de ha baja esik, én figyelmeztettem.
Igazából, még sosem harcoltam az erőmmel, itt az ideje, megpróbálni. Nem lehet olyan nehéz.
Nekem ront az egyik kalóz. Én kikerülöm, kigáncsolom, és egy szép erős légáramlattal, a földbe passzírozom. És tényleg nem is olyan nehéz.
Jön a többi is. Mindegyiket hasonló módszerrel intézem el. De jön valaki, aki már másnak tűnik.
- Engem, nem fogsz legyőzni. Én vagyok az 1. tiszt. – mondja, egy vékony, szőke hajú, de ronda pofájú pasas.
- Azt majd meglátjuk. – vetem oda neki gúnyosan.
Elkezd futni felém, és valami fémet forgat a kezében. A francba, az biztos kairoseki. Félre ugrok, de a nagy sebességgel forgó fémdarab eltalál. A picsába, ez rohadtul fáj. Nem ordítok fel, mert szerintem, elég gáz. Vagyis az ő nyereségüket mutatnám. Csak csöndben kínlódok.
- Mi már rég felkészültünk, a démongyümölcsösökkel való harcra. – mondja, és az ujján forgatja a fémdarabkát.
Ha nem mondta volna, hülyén halnék meg.
Feltápászkodok. Én ezt nem bírom ki szó nélkül.
- Fogd be. Egyáltalán nem érdekel, hogy ti mire készültetek fel. Úgyis elintézlek titeket. – közben támadó pózt veszek föl.
- Túl nagy a szád, ugye tudod? – mondja, és megint felém rohan. Most nem hagyom, hogy megsebezzen. Várom, hogy a megfelelő közelségbe kerüljön. És támadok.
- Szélpenge! – ordítom el magam, és két mozdulatom után, hatalmas pengék hasítják ketté a földet. Vagyis nem olyan borzalmas nagyot, de azért, mégis csak nagy. A férfi felordít a fájdalomtól, mert telibe találtam a lábát, és gyönyörűen levágtam. Fúj, de undorító.
Elfordítom a fejem, és a számra teszem a kezem. Rá sem merek nézni.
- Ezt… meg… megbánod… még! – mondja a fájdalommal kínlódva a férfi.
- Aha, persze, inkább kínlódj tovább. – szól közbe Joneth.
Most jut eszembe a srác. Vajon hogy áll nála a helyzet? Nem kéne segíteni? Bár, ha ilyen magabiztos volt, biztos sikerült neki.
Odasétálok Joneth-hez, és most gyalogolva visszaindulunk a fiúhoz, hátha szükség van segítségre.
Nem is kell sok hozzá, máris haljuk a verekedés zajait. De nem tudni, hogy ki áll nyerésre. Remélem a kalapos még nem nyúlt ki.
- Anate! – félrelök Joneth. De miért? A földre esek. Ezt meg miért csinálta?
Megfordulok, és nem hiszek a szememnek. Ez… ez… nem lehet.
- JONETH! – ordítom el magam. Joneth előttem ál, széttárt karokkal, és a szívén keresztül ment kardal…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése